Rafał Muciński: z OMD do Performics w ZenithOptimedia Group

Do Performics, specjalistycznego zespołu w domu mediowym ZenithOptimedia Group, dołączył Rafał Muciński, obejmując stanowisko head of AOD (Audience On Demand). Poprzednio pracował w OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Muciński w Performics odpowiada za rozwój usługi Audience On Demand, wdrażanie nowych narzędzi oraz negocjacje z dostawcami mediów i danych.

Rafał Muciński ma ponad pięcioletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej, które zdobywał m.in. w AdAhead (Arbo Interactive) i Novem Group.

Do Performics przeszedł z domu mediowego OMD, gdzie odpowiadał za kampanie RTB, ostatnio na stanowisku head of trading desk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK