Raiffeisen Polbank z gwarancją spełnionych obietnic reklamuje Wymarzone Konto Osobiste (wideo)

Raiffeisen Polbank zaczął nową kampanię z udziałem aktora Pawła Orleańskiego reklamującą Wymarzone Konto Osobiste. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe GPD Agency, Bomaye i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Raiffeisen Polbank z gwarancją spełnionych obietnic reklamuje Wymarzone Konto Osobiste (wideo)
Paweł Orleański w reklamie Raiffeisen Polbanku

- Pracując nad ideą nowej kampanii szukaliśmy sposobu, aby wyraźnie podkreślić wyjątkowe cechy naszej oferty, a jednocześnie pokazać je w sposób lekki i dowcipny. Postanowiliśmy wykorzystać dość częstą niestety rozbieżność między deklaracjami składanymi klientom, a rozczarowującymi realiami ich realizacji. Zwracamy uwagę, że współpracując z Raiffeisen Polbankiem klienci mogą być pewni, że to co bank im obiecał, zostanie zrealizowane i - jak mówi Paweł Orleański w spotach - „tak było, jest i będzie!” - opisuje kampanię Małgorzata Wasiuk, dyrektor ds. marketingu w Raiffeisen Polbanku.

W reklamach podkreślane są kluczowe zalety Wymarzonego Konta Osobistego: brak opłat za prowadzenie i wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz oprocentowanie wszystkich środków znajdujących.

Poprzednia kampania tego konta

była prowadzona w lutymi marcu br.

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (trzy 15-sekundowe spoty w kanałach głównych i tematycznych), internet, radio oraz oddziały Raiffeisen Polbanku (materiały BTL). W telewizji będzie realizowana przez 10 tygodni.

>>>

Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Koncepcję i kreację kampanii przygotował warszawski oddział agencji reklamowej GPD Agency. Spoty wyreżyserował Roman Przylipiak, a produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?