Rebranding Mood Media pod hasłem „MOOD: By Design”

Mood Media rozpoczęła globalny rebranding. Celem działań jest poinformowanie o pozycji lidera w branży marketingu sensorycznego oraz skuteczna integracja spółek portfelowych należących do grupy- DMX i Muzak.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Sloganem odzwierciedlającym nową filozofię oraz misję grupy stał się „MOOD: By Design”.

- Bardzo się cieszymy z tego posunięcia. Prędzej czy później to musiało nastąpić. Dzięki wspólnej i globalnej marce, będziemy jeszcze lepiej rozpoznawani na rynkach całego świata. Wszystkie nasze usługi będą teraz kojarzone z jednym brandem, skupiającym w sobie całe spektrum narzędzi, które oferujemy. Wierzymy, że przełoży się to na sprzedaż naszych usług - mówi Aleksandra Potrykus, country manager w MOOD Poland.

MOOD oferuje rozwiązania z zakresu marketingu sensorycznego - muzyka, digital signage i zapachy. Dodatkowo zajmuje się produkcją dźwiękowych wiadomości reklamowych, aplikacji mobilnych usług lokalizacyjnych oraz projektowaniem systemów audio-wizualnych.

Do globalnych klientów MOOD należą takie marki jak Gucci, H&M, Starwood Hotels, Accor Hotels, Crate and Barrel czy Tommy Hilfiger.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?