Red8 wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netii

Agencja reklamowa Red8 (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną operatora telekomunikacyjnego Netia. Umowa ma charakter długofalowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Red8 wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netii

Agencja Red8 będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej szerokozasięgowej platformy komunikacyjnej. Działania obejmą wsparcie strategiczne, kreację ATL oraz BTL i digital.

- Ogromnie się cieszymy, że Netia wybrała naszą agencję na swojego partnera kreatywnego. Potwierdza to atrakcyjność naszych pomysłów, strategii i podejścia do planowania działań kreatywnych. Jestem przekonany, że będzie to owocna współpraca – komentuje Mateusz Sikorski, client partner, Red8 (dentsu Polska).

Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Podpisana umowa ma charakter długofalowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"