Reklama online w górę

Pomimo obaw o gospodarczy kryzys, amerykański rynek internetowejreklamy zanotuje solidny wzrost w bieżącym roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Według eMarketera, wydatki na reklamę online w USA zwiększą sięw bieżącym roku o 23 procent, do 25,9 miliarda dolarów, wporównaniu z 21,1 miliarda dolarów w roku ubiegłym. Do 2012 rokuwydatki te mają wzrosnąć do 51 miliardów dolarów.

Firma obniżyła swoją prognozę w porównaniu z październikiem,kiedy szacowała, że tegoroczne wydatki sięgną poziomu 27,5 miliardadolarów. Z kolei cały amerykański rynek reklamy ma zanotować wbieżącym roku wzrost o 3,3 procenta.

Największa część pieniędzy na internetową reklamę - 40 procent -ma zostać w 2008 roku przeznaczona na reklamę w wyszukiwarkach.Następne będą tutaj: reklama graficzna (21,1 procenta), ogłoszenia(16,6 procenta), oraz reklama w klipach wideo (10,2 procenta).

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?