Reklama online w Nowej Zelandii

W ubiegłym roku wydatki na internetową reklamę w Nowej Zelandiiwyniosły 135 milionów dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Reklama online stanowiła w 2007 roku 5,8 procenta całego rynkureklamy w Nowej Zelandii - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na dane organizacji InteractiveAdvertising Bureau (IAB) of New Zealand.

To co prawda niewielki odsetek, ale jednocześnie pokazuje on, żeistnieje duże pole do wzrostu w tym sektorze. Przedstawiciele IABof New Zealand prognozują, że reklamodawcy będą przez kilkakolejnych lat znacząco zwiększać swoje wydatki na internet.

44 procent ze wspomnianych 135 milionów dolarów zostało wubiegłym roku przeznaczonych w Nowej Zelandii na reklamęogłoszeniową. 33 procent rynku należało do reklamy graficznej, apozostałe 24 procent do reklamy w internetowych wyszukiwarkach.

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa