Reklamuj się w metrze

W połowie października wystartuje w Warszawie nowy, uniwersalny nośnik reklamowy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Mi Promocja znana z ogólnopolskich reklam w pociągach InterCity oraz w pociągach podmiejskich zapowiada uruchomienie sieci 2000 tablic w wagonach metra.

Na mocy wygranego w połowie września przetargu, Mi Promocja jako jedyna firma dysponuje powierzchnią reklamową w Warszawskim Metrze.

"Byliśmy pionierem reklamy w pociągach, wciąż jako jedyni oferujemy nośniki w biznesowych pociągach EuroCity oraz InterCity, teraz jesteśmy pionierami reklamy w metrze" - mówi Łukasz Łazarewicz dyrektor ds. sprzedaży.

Dzięki nowatorskiej formie przekazu, reklamodawcy dotrą do 7,4 miliona pasażerów miesięcznie, a koszt dotarcia do 1 osoby wynosi już od 1 grosza.

Teraz na ekskluzywny nośnik reklamowy zamieszczony w bardzo popularnym środku lokomocji będą mogły sobie pozwolić także małe przedsiębiorstwa.Reklamy można zamieszczać na okres 2 lub 4 tygodni, a wynajęcie 1 tablicy to koszt już od 94 zł. Aby ułatwić planowanie i zakup miejsc reklamowych w metrze został opracowany przejrzysty cennik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych