Rekordowa liczba pobrań aplikacji i aktywacji urządzeń z iOS i Androidem w ostatnim tygodniu 2011 r.

W dniach 25-31 grudnia 2011 roku aktywowanych zostało ponad 20 milionów urządzeń pracujących pod kontrolą systemów iOS i Android, a liczba pobrań aplikacji na obie platformy sięgnęła 1,2 miliarda.

km
km
Udostępnij artykuł:

Bariera miliarda pobrań aplikacji w jednym tygodniu została przekroczona po raz pierwszy w historii - wynika z danych firmy analitycznej Flurry, która wcześniej podawała, że tylko w dzień Bożego Narodzenia aktywowano 6,8 miliona urządzeń z systemami Apple i Google oraz pobrano 242 miliony aplikacji na te platformy (więcej na ten temat).

1,2 miliarda aplikacji pobranych przez użytkowników urządzeń z iOS i Androidem w ostatnim tygodniu grudnia to o 60 proc. więcej od tygodniowej średniej odnotowanej w okresie 4-17 grudnia (750 mln). Natomiast w nie uwzględnionym na poniższym wykresie tygodniu 18-24 grudnia zanotowano 857 milionów pobrań.

grafika

Za 509 milionów pobrań, czyli 42,3 proc. całości, odpowiedzialni byli użytkownicy z USA. Następne pod tym względem kraje to Chiny (99 mln) i Wielka Brytania (81 mln). 

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami