RMF FM nadal ze spadkiem wpływów z reklam, mocno w górę Radio Zet i Eska Warszawa (Top10)

W pierwszym kwartale br. RMF FM było jedyną z czołówki 10 największych pod względem wpływów z reklam rozgłośnią, która miała niższe przychody niż przed rokiem. Największe wzrosty wpływów z reklam odnotowały z kolei Radio Zet i Eska Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Stacje radiowe zarobiły na emisji reklam w I kwartale br. 1,73 mld zł, czyli 10,7 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych Kantar Media, bez rabatów).

Wiceliderem radiowych wpływów z reklam jest Radio Zet, które w omawianym okresie zarobiło 318,6 mln zł, czyli 36,2 proc. więcej niż przed rokiem.

Trzecie miejsce na podium niezmiennie należy do Programu III Polskiego Radia z przychodami w wysokości 120,2 mln zł, 19,7 proc. wyższymi w porównaniu do roku ub.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-i-kwartal-2018-rmf-radio-zet-trojka ##

Kolejne miejsca zajmują: Program I Polskiego Radia z wpływami w kwocie 65,2 mln zł (wzrost o 26,8 proc.) i Tok FM z przychodami w wysokości 46,6 mln zł (wzrost o 24,4 proc.).

Vox FM zarobiło 45,2 mln zł (wzrost o 21,8 proc.), a Eska Warszawa – 25,7 mln zł (wzrost o 33,3 proc.).

W RMF Classic reklamodawcy wydali 22 mln zł (wzrost o 11,7 proc.), w Esce Poznań 21,1 mln zł (wzrost o 19,6 proc.), a w Złotych Przebojach Poznań – 20,7 mln zł (wzrost o 3,5 proc.).

.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię