RMF najchętniej słuchaną stacją 2005 roku

W ubiegłym roku RMF FM i Radio Zet, dwie największe stacje radiowe, zanotowały spory spadek udziałów w rynku radiowym.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku radiowego w 2005 roku było radio RMF FM. Jednak jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w ubiegłym roku  RMF FM i Radio Zet, dwie największe stacje radiowe w Polsce, zanotowały spory spadek udziału w rynku radiowym.

RMF FM straciło 1,8 proc. udziału w rynku a Radio Zet aż 2,3 proc..

Spadek słuchalności zanotowała również radiowa "Jedynka".

Z czterech największych ogólnopolskich stacji  tylko "Trójka" poprawiła swoje wyniki.

  Słuchalność stacji ogólnopolskich20052004Udział w rynkuZasięg dziennyUdział w rynkuZasięg dziennyRMF FM22,0%27,0%23,8%29,0%Radio Zet18,6%23,3%20,9%26,2%PR 114,6%15,7%15,6%17,2%PR 35,8%6,8%5,5%6,7%Radio Maryja2,5%3,9%2,4%b.dPR 20,6%1,1%0,6%b.dBis PR0,4%0,7%0,3%b.d

Wśród grup radiowych zdecydowaniem liderem jest spółka Time (Eska, Eska Rock i Vox FM), która coraz sprawniej odbiera słuchaczy rozgłośniom ogólnopolskim.  Słuchalność stacji ponadregionalnych w roku 2005Udział w rynku (%)Zasięg dziennyRadio Wawa1,0%1,4%Radiostacja0,8%1,4%Radio TOK FM0,5%0,8%Grupy radioweGrupa TIME [35]7,8%10,1%Audytorium [17]5,5%7,9%Grupa AGORA [27]4,4%5,8%Grupa AD.POINT [11]1,6%2,3%Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, rok 2005, próba: 92 083

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?