Robert Lewandowski na stadionie reklamuje 5G w T-Mobile (wideo)

Rusza pierwsza kampania reklamowa T-Mobile Polska z udziałem piłkarza Roberta Lewandowskiego. W akcji promowany jest internet mobilny w standardzie 5G.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Robert Lewandowski na stadionie reklamuje 5G w T-Mobile (wideo)
Robert Lewandowski w spocie T-Mobile

W spocie T-Mobile Polska Robert Lewandowski na stadionie zarośniętym wysoką trawą jednego z pracowników obiektu, który prosi piłkarza o drobną przysługę - przywitanie się z synem mężczyzny poprzez internetowy wideoczat. Transmisja szybko się jednak urywa, pracownik nie może znaleźć na stadionie odpowiedniego zasięgu, więc Lewandowski daje mu smartfon z internetem od T-Mobile.

Spot, utrzymany w konwencji „Bez nonsensów” obowiązującej w komunikacji marketingowej T-Mobile Polska od wiosny ub.r., kończy się informacją, że firma jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Umowa, zawarta w kwietniu br., będzie obowiązywała do końca 2022 roku.

5G w T-Mobile od czerwca

Reklama podkreśla, że T-Mobile Polska oferuje największą sieć w standardzie 5G (pod względem liczby stacji bazowych obsługujących ten standard). Telekom uruchomił sieć 5G na początku czerwca, usługa jest dostępna m.in. dla użytkowników z Warszawy i okolic, Łodzi, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Płocka, Opola, Częstochowy, Rzeszowa, Bielsko-Białej, Kielc oraz Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Obecnie może z niej korzystać 6 mln użytkowników.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-promocja-oferta-dostep-netflikx-na-6-miesiecy-w-reklamie-sonia-bohosiewicz,7170490920056961a ##

Podpisanie kontraktu reklamowego z Robertem Lewandowskim T-Mobile ogłosił w zeszłym tygodniu. Piłkarz promował już firmę w latach 2014-2016, w jednej z kampanii wystąpił z żoną Anną, w innej z aktorem Tomaszem Kotem.

 

Nowa akcja reklamowa rusza w piątek 21 sierpnia, obejmuje telewizję (spot 30- i 45-sekundowy), internet (spot 60-sekundowy, aktywności w social media) i nośniki stacjonarne.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile Polska wraz z agencją DDB Warszawa, za realizację działań w internecie odpowiada agencja VMLY&R, materiały BTL opracowała firma ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/heyah-oferta-nowa-jakie-ceny-wizerunek-haslo-wiesz-co-robic-wideo-oferta,7170504501835393a ##

Robert Lewandowski reklamuje też Huawei i Gillette

T-Mobile to kolejna marka z sektora telekomunikacyjnego, którą reklamuje Robert Lewandowski. Piłkarz od kilku lat jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym produkującego sprzęt chińskiego koncernu Huawei. W trwającej właśnie kampanii promuje Huawei AppGallery.

Ponadto Lewandowski reklamuje marki z innych branż. Na początku sierpnia, po dwóch latach przerwy, wrócił do kampanii maszynek do golenia Gillette.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?