Rośnie sprzedaż „Bravo”, „Bravo Girl” z dużym spadkiem

W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych był bez zmian dwutygodnik „Bravo”. Największy wzrost zanitował „Fun Club”, z najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Wszystkie pisma młodzieżowe wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” w maju 2013 roku wyniosła 160 286 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 1,50 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Fun Club”, którego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 8,19 proc. do 74 277 egz.

Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł „Twist”, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 63 153 egz., po spadku o 14,13 proc.

Z kolei zajmujący czwartą lokatę „Bravo Girl” zanotował największy spadek w zestawieniu - o 20,51 proc. do poziomu 52 639 egz.

W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 13,72 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Z kolei jako jedyny spadek zanotował „Bravo Girl” - było to 8,79 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana