ROZWIŃ

Routines klientem Big Picture

Alkemie Group, do której należy marka kosmetyczna Routines, nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za działania z zakresu media relations, a także projekty specjalne.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Routines klientem Big Picture
fot. materiały prasowe

W ramach współpracy z Routines, Big Picture opracuje i wdroży strategię komunikacji obejmującą działania w mediach. Celem jest kreowanie wizerunku Routines jako innowacyjnej marki, która oferuje produkty z najwyższej jakości surowców naturalnych. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, organizację spotkań z dziennikarzami, a także realizację akcji specjalnych, które podkreślą unikalny charakter marki, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność brandu.

Współpraca z Routines została rozpoczęta w maju tego roku i ma charakter długofalowy. Obsługą tego klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie: Emilia Lakhwani, PR consultant, oraz Marta Pawlikowska, PR executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, head of lifestyle communications. 

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji.

Routines to polska marka kosmetyczna, stworzona przez zespół ekspertów Alkemie Group, do której należą m.in. marki Alkmie oraz Momme

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów