„Rozrywka bez kagańca” - rusza kampania wprowadzająca na rynek player+ autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt

Pod hasłem „Rozrywka bez kagańca” wystartowała kampania wprowadzająca player+ - wspólną ofertę TVN oraz ITI Neovision, operatora platformy telewizyjnej nc+,  udostępnioną w ramach serwisu player. Za jej przygotowanie odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt, która zdobyła zlecenie w wyniku wygranego przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Serwis player+ to oferta, w ramach której klienci mogą wykupić w pakietach dostęp do oferty programowej HBO lub Canal+ w player.pl. Osobno można też kupić dostęp do Canal+ Seriale.

Kampania promująca ofertę ruszyła 23 listopada. Spot pokazuje w dynamicznych ujęciach różne zmiany, podkreślając nowy na polskim rynku charakter oferty player+. Minutowy film zwieńczony jest hasłem „Rozrywka bez kagańca”.

Spot będzie emitowany na kanałach Grupy TVN oraz w Premium TV. Działania launchowe będą  wspierane w internecie i social mediach.

Całość kampanii zaplanowała agencja Starcom. Reklamę wyreżyserował Szymon Pawlik, a autorem zdjęć jest Kajetan Plis. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Działania realizuje po wygranym przetargu na opracowanie kampanii 360 wspierającej launch player+.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było