Rusza interaktywny wortal 'Machiny'

W październiku ruszy autorski, interaktywny wortal 'Machiny'. Powstanie on w popularnym nurcie Web 2.O.

Barbara Byrska
Barbara Byrska
Udostępnij artykuł:

 -  Nie wystarcza już sama gazeta drukowana, czytelnik chce czegoś więcej. Chce być współtwórcą, a nie tylko odbiorcą – mówi Dariusz Kowalski, dyrektor ds. IT z Platformy Mediowej Point Group. I to właśnie wortal będzie umożliwiał.

Internauci, wraz z profesjonalnymi dziennikarzami będą wpływać na jego kształt, tak więc nie ma mowy o identycznych produktach. Będzie on spójny z magazynem, jednak z całą pewnością nie będzie to kopia. W planach jest także uruchomienie telewizji.

 - Machina będzie w przyszłości projektem multimedialnym. Właśnie w te stronę zmierza przyszłość mediów – mówi Dariusz Kowalski.

W fazie projektu jest także uruchomienie portalu, który z założenia ma budować społeczności dla wortali Machiny i korba.pl. Ma być to kilka oddzielnych serwisów poświęconych aktywności internautów. To właśnie oni będą je tworzyli, a wszystkie serwisy będą połączone wspólną bazą użytkowników.

Przygotowania do wdrożenia nowego produktu ruszyły pełną parą. - Chcielibyśmy stworzyć unikalny produkt. – mówi dyrektor ds.IT w Point Group i dodaje - Za wcześnie jednak  aby mówić o promocji wortalu, który jest w trakcie budowy, ale kampania będzie z pewnością duża.

Barbara Byrska
Autor artykułu:
Barbara Byrska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę