Rusza kampania międzynarodowego dnia osób z zespołem Downa

W internecie rozpoczyna się kampania „DOWNload” zwracająca uwagę na problemy ludzi cierpiących na zespół Downa. Akcja jest związana z międzynarodowym dniem takich osób.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W internetowej kampanii promującej międzynarodowy dzień osób z zespołem Downa – obchodzony 21 marca – wykorzystywany jest przekaz w formie komunikatów komputerowych. Akcja podkreśla, że to schorzenie, będące najczęściej wadą genetyczną, skazuje często cierpiących na nie ludzi na brak akceptacji ze strony innych. Jednocześnie kampania ma na celu przekonanie odbiorców, jak bliska naszej codzienności jest ta choroba.

grafika

Akcja – w formie nośników odsyłających po kliknięciu w nie na stronę Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów Osób z Zespołem Downa „Bardziej Kochani” – obejmuje portale Gazeta.pl i O2.pl, a jej kulminacja przypadnie na 21 marca. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych