Ruszają castingi do trzeciej edycji kulinarnego show „MasterChef”

W kwietniu br. rozpoczną się precastingi do trzeciej edycji programu TVN „MasterChef”. Chętni do udziału w show mogą zgłaszać swoje uczestnictwo przez internet.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Ruszają castingi do trzeciej edycji kulinarnego show „MasterChef”
Anna Starmach, Michel Moran, Magda Gessler - fot. tvn

Aby zgłosić się do programu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, a także załączyć swoje zdjęcie oraz fotografię przygotowanej przez siebie potrawy. Autorzy najciekawszych zgłoszeń zostaną zaproszeni na precastingi, które odbędą się w Krakowie (13 kwietnia br.) i Warszawie (27 kwietnia br.). Termin zakończenia rejestracji internetowej mija 25 kwietnia br.

Osoby zaproszone do etapu eliminacji muszą zabrać ze sobą danie, które będzie podlegało ocenie przez ekspertów kulinarnych.

W grudniu ub.r. stacja TVN zakończyła emisję drugiej edycji programu „MaterChef”, którą wygrała Beata Śniechowska. W nagrodę otrzymała 100 tys. złotych oraz podpisała kontrakt na wydanie książki kucharskiej.

Drugą odsłonę kulinarnego formatu śledziło średnio 3 mln widzów, co przełożyło się na 18,32 proc. udziału TVN w grupie 4+ i 24,08 proc. w grupie 16-49 (zobacz dane poszczególnych odcinków).

W show „MasterChef” mogą wziąć udział tylko osoby, które są kucharzami-amatorami. Do programu nie mogą zgłaszać się osoby, które obecnie lub w przeszłości zawodowo zajmowały się sztuką kulinarną.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?