Saatchi & Saatchi dla UNICEF-u

Agencja Saatchi&Saatchi jest odpowiedzialna za pomysł kreatywny i przygotowanie kampanii organizacji UNICEF mającej na celu uświadomienie opinii publicznej w Polsce problemu przymusowej pracy dzieci na całym świecie

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcja pod hasłem "Przymusowo pracujące dzieci wołają SOS" rozpocznie się 19 marca i potrwa do 26 kwietnia. Layouty będą zamieszczane m.in. w tytułach: "Rzeczpospolita", "Wprost", "Super Express" i "Metropol". Na potrzeby kampanii agencja przygotowała 4 różne layouty przedstawiające: but, kurtkę, koszulkę oraz spódnicę. Pomysł kreatywny przedstawia wysyłane przez pracujące pod przymusem dzieci hasło "SOS" Alfabetem Morse'a (trzy kropki-trzy kreski-trzy kropki) zakodowane w szwach produkowanych przez nie części garderoby. Każdemu obrazkowi towarzyszy hasło przewodnie kampanii: "Przymusowo pracujące dzieci wołają SOS". Ponadto na layoutach znajduje się adres strony internetowej http://www.unicef.pl/, pod którym można będzie znaleźć szczegółowe informacje o całej akcji i wspomóc ją finansowo. Layouty nawiązują do dramatycznej sytuacji dzieci pracujących przy produkcji odzieży, ale kampania ma zwrócić uwagę na problem wszystkich 180 milionów dzieci pracujących przymusowo także w innych gałęziach gospodarki na całym świecie (m.in. na plantacjach).

Saatchi&Saatchi nie po raz pierwszy przygotowuje kampanie o charakterze społecznym. Agencja współpracuje z Polską Akcją Humanitarną, dla której m.in. w 2004 r. opracowała spoty dla akcji Pajacyk oraz akcji "Przelej im trochę serca" wspierającej zbieranie funduszy na pomoc ludziom nie mającym dostępu do wody zdatnej do picia.

Agencja: Saatchi&SaatchiPrzedstawiciel UNICEF: Ewa FalkowskaPrzedstawiciel Agencji: Jolanta MazurekDyrektor Kreatywny: Jacek SzuleckiDyrektor Artystyczny: Ryszard SrokaCopywriter: Jakub Korolczuk

Fotograf: Zuzanna Krajewska

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny