„Salon sukien ślubnych 2” za miesiąc w TLC. Gwiazdami Siwiec i Mrozowska

W połowie lutego br. kanał TLC rozpocznie emisję drugiej edycji programu „Salon sukien ślubnych”, prowadzonego przez Stefano Terrazzino. W reality-show swoje suknie wybierać będą m.in. Natalia Siwiec i Monika Mrozowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Salon sukien ślubnych 2” za miesiąc w TLC. Gwiazdami Siwiec i Mrozowska

W programie „Salon sukien ślubnych” występują kobiety, które muszą wybrać wymarzoną suknię ślubną. Pomagają im bliscy, konsultantki ślubne oraz prowadzący program Stefano Terrazzino.

Oprócz uczestniczek wybranych ze zgłoszeń do stacji, w drugiej edycji „Salonu” swojej sukni poszuka też modelka Natalia Siwiec oraz aktorka i blogerka kulinarna Monika Mrozowska.

Druga seria programu ma liczyć - tak jak pierwsza - osiem odcinków. Trafi na antenę kobiecej stacji 12 lutego br. i będzie nadawana w piątki o godz. 22.00.

„Salon sukien ślubnych” oparty jest na amerykańskim formacie „Say yes to the dress” - jego oryginalną wersję także oglądać można na antenie TLC Polska. Za produkcję wykonawczą polskiej edycji reality-show odpowiada ATM Grupa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maja-sablewska-z-nowym-programem-na-glownej-antenie-tvn_1 ##

Pierwsza edycja „Salonu sukien ślubnych” emitowana była w TLC w niedziele o 11.00 w okresie od 23 sierpnia do 11 października ub.r. Oglądało ją średnio 54,7 tys. widzów przy udziale wynoszącym 0,6 proc. w grupie 4+ i 0,96 proc. w grupie 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę