Schulz Design wygrył międzynarodowy przetarg

Schulz Design wygrał globalny przetarg na kreację opakowań marki Kopiko.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Indonezyjski producent kawowego ekstraktu w cukierku – koncern Mayora – spośród kilku międzynarodowych agencji designerskich wybrał polską.

Kopiko i koncern Mayora to kolejny międzynarodowy klient po Colgate, Tesco i Frosta w portfolio Schulz Design. Wygrany przetarg dotyczy projektów opakowań pojedynczych i zbiorczych cukierków Kopiko Original oraz Kopiko Cappucino, podano w komunikacie.

Jak mówi Grzegorz Mieszkowski, manager Schulz Design, projekt charakteryzuje się dużą uniwersalnością. Kreacja powstała z myślą o kilkudziesięciu rynkach, często bardzo różnorodnych dodaje Grzegorz Mieszkowski. Opakowania znajdą się na półkach azjatyckich oraz Europejskich sklepów. Dlatego opakowanie posługuje się międzynarodowym kodem graficznym. Duże znaczenie w wygraniu projektu miały zdolności organizacyjne agencji Schulz. Dla sprawnego przeprowadzenia projektu skompletowaliśmy specjalny zespół, który pracuje tylko na potrzeby koncernu Mayora. Dzięki szybkim łączą internetowym oraz odpowiednio zaprojektowanej współpracy, możemy nie ruszając się z Polski praktycznie zrealizować każdy, nawet długoterminowy projekt – mówi Mieszkowski.

Podsumowując zakończoną niedawno wizytę w Dżakarcie, w siedzibie koncernu Mayora, prezes agencji Schulz Robert Zarański zaznacza, iż rysuje się perspektywa dłuższej współpracy. Firma ma w swoim portfolio wiele produktów, dla których planuje odświeżenie opakowań. Jak twierdzi Zarański Schulz również rozmawia o przejęciu działań ATL – owych marki Kopiko.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"