Schulz przygotował innowacyjny spot dla Mlekovity

Trzy właściwości jogurtów zamiast trzech smaków. To nowatorskie podejście do produktów mlecznych jakie zaprezentowała SM Mlekovita i agencja Schulz w nowej kampanii telewizyjnej 'Jogurty Polskie'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa Schulz  w ramach stałej współpracy z Mlekovitą, przygotowała kolejny spot telewizyjny, który można oglądać w TVP 1 i TVP 2. Schulz prezentuje  w nim niecodzienne, innowacyjne podejście do produktu nabiałowego.  Styl i konwencja przedstawienia jogurtów, o właściwościach upiększających, wzmacniających i uspokajających, zbliżony jest do sposobu reklamowej prezentacji kosmetyków. Agencja jest również autorem stratergii komunikacji brandu, podano w komunikacie.

„W naszej nowej kampanii TV stworzyliśmy coś zupełnie odmiennego od tego, co przedstawiają producenci jogurtów. Nadaliśmy produktowi masowemu, codziennemu, nowy, modny, kosmetyczny wygląd – mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny agencji Schulz – nietypowa jest już sama graficzna atmosfera spotu. Pokazujemy piękne bezpretensjonalne dziewczyny wypowiadające swoje ‘ludzkie’ pragnienia. Chcą czegoś co uspokaja, upiększa, wzmacnia – znajdują to w nowych smakach Polskich Jogurtów Mlekovity”.

Kampania, która ruszyła 14 czerwca, potrwa do połowy lipca. Grupą docelową kampanii są kobiety. Zakupu mediów Mlekovita dokonała we własnym zakresie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?