Scripps i Snap Inc. współpracują od 2015 roku - wówczas Food Network był jednym z pierwszych wydawców, który zaczął dostarczać treści na platformę Discover. W ramach nowej umowy, Food Network będzie kontynuować współpracę i rozwijać ofertę materiałów na platformę Discover.
- Snapchat jest dla nas doskonałym miejscem, w którym możemy spróbować dotrzeć do pokolenia millenialsów, którzy jeszcze nie przekonali się do naszej oferty. Znajdujemy tam coraz więcej nowych fanów - uzasadnia Henry Ahn, prezes Scrips Networks ds. dystrybucji treści i marketingu.
Kathleen Finch, główna programistka zajmująca się w Scipps contentem i marką powiedziała, że współpraca z Discover jest nie tylko pomostem łączącym marki telewizyjne Scrippsa z internetem, ale pozwala też nadawcy tworzyć niepowtarzalne treści skierowane dla przyszłych pokoleń entuzjastów jedzenia i aranżacji domów.

Wśród dostawców treści na platformę Discover, oprócz Scripps, są również Vice Media, Discovery Communications, sieć A+E, BBC Worldwide, Turner, Viacom, NBCUniversal.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-new-york-times-postawi-na-snapchat-discover-kosztem-wideo-na-youtube ##
Według niedawno opublikowanych badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen na zlecenie firmy Snap Inc. firmy medialne publikujące treści na platformie Discover firmy Snapchat dostrzegają znaczny wzrost liczby widzów swoich kanałów i na innych platformach. Na przykład badanie przeprowadzone przez firmę Nielsen wykazało, że partnerzy platformy Discover zanotowali w ostatnim czasie 16 proc. wzrost średniego miesięcznego zasięgu, podczas gdy średnia miesięczna liczba odbiorców telewizyjnych ogółem spadła o 5 procent (w badaniu porównano wyniki z sześciu miesięcy poprzedzających współpracę z Discover z wynikami z okresu sześciu miesięcy od nawiązania współpracy).
W ramach rozszerzonej umowy pomiędzy Scripps Networks i Snap Inc., firmy będą wspólnie obsługiwać reklamodawców i sponsorów poprzez unikalne kampanie wykorzystujące technologię reklamową Snap oraz relacje z klientami firmy Scripps.
Pokolenie tzw millenialsów - to ogólnie rzecz ujmując "nie mam czasu na nic" w tłumaczeniu: interesują mnie lekkie tematy lub mocno sprecyzowane. Ci którzy mają oglądać tv linearną robią to lub korzystają z VOD. Powyższy temat jest usprawiedliwieniem dla samych pracowników TV odpowiedzialnych za promocję marki. Budżet jest i trzeba go gdzieś wydać:))
A te treści to nikt oglądać nie będzie HAHAHA