ROZWIŃ

Sebastian Szade dyrektorem ds. strategii i innowacji w Starcomie, awansował Paweł Piasecki

Sebastian Szade, dotychczas commmunications & business director, objął w domu mediowym Starcom (należącym do Publicis Media) nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji. Jego dotychczasowe obowiązki przejął Paweł Piasecki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Sebastian Szade dyrektorem ds. strategii i innowacji w Starcomie, awansował Paweł Piasecki
Od lewej: Sebastian Szade i Paweł Piasecki

Sebastian Szade jako dyrektor ds. strategii i innowacji będzie odpowiadał za jakość rekomendacji strategicznych, które dla klientów Starcomu stanowią podstawę do budowania skutecznych rozwiązań komunikacyjnych i biznesowych,

Szade jest związany ze Starcomem od 2007 roku. Pracując dla wiodących marketerów w Polsce zdobył doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej (Prudential, Raiffeisen Polbank, Liberty Ubezpieczenia),  żywność (Coca-Cola, ZT Kruszwica, Bahlsen, Piątnica), e-commerce (Znanylekarz.pl), Retail (Leroy Merlin), Media (TVN) Sebastian Szade jest też przedstawicielem Starcom Polska w globalnym zespole Product Acceleration Starcomu, który zajmuje się rozwojem produktu strategicznego agencji.

Zajmowane dotychczas przez Sebastiana Szade stanowisko communications & business directora objął Paweł Piasecki. Dołączył on do Starcomu w 2004 roku. W ostatnim czasie jako senior communications manager pracował dla takich klientów jak Black Red White, Duracell, Link4, Śnieżka, Western Union i Tauron

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów