Sensors dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA, Orco Property Group i Luksusowej

Agencja public relations Sensors (Euro RSCG Poland) podpisała trzy nowe umowy z klientami.

er
er
Udostępnij artykuł:

Dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław SA (Grupa SigmaKalon), producenta popularnych farb Dekoral i lidera na polskim rynku farb i lakierów, agencja będzie prowadzić komunikację korporacyjną oraz działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Dla Orco Property Group, francuskiego dewelopera, inwestora i doradcy inwestycyjnego, głównego gracza na rynku nieruchomości w Europie Centralnej, agencja poprowadzi działania z zakresu media relations i public afffairs związane z nową inwestycją przy ul. Zlotej 44, w Warszawie. Inwestor planuje wznieść w tym miejscu luksusowy apartamentowiec, zaprojektowany przez światowej sławy architekta Daniela Libeskinda. Będzie to drugi najwyższy budynek mieszkalny w Europie. Zadaniem agencji będzie również obsługa korporacyjna Orco Property Group. W ramach projektu Sensors odpowiada także za koordynacje całości działań z zakresu marketing services i interactive, realizowanych przez spółki Grupy Euro RSCG.

V&S Luksusowa Zielona SA powierzyła agencji opiekę nad sztandarowym polskim produktem ze swojego portfolio, wódką Luksusową. Zadaniem agencji będzie opracowanie platformy komunikacyjnej dla marki Luksusowa oraz zaplanowanie i realizacja działań public relations do końca tego roku.

"Nowe zlecenia oznaczają dla agencji utrzymanie dynamicznego rozwoju, o którym świadczą także ponad 100% wzrost przychodów w roku 2005, przedłużenie współpracy ze wszystkimi klientami w roku 2006 oraz powiększenie zespołu do 25 konsultantów. Równolegle cały czas inwestujemy w szkolenia pracowników w Polsce jak i za granicą, intensywnie pracujemy nad nowymi produktami i poszerzeniem oferty usług komunikacyjnych, a także zacieśniamy strategiczną współprace z agencjami public relations sieci Euro RSCG" - powiedziała Katarzyna Przewuska, managing director Sensors.

Agencja public relations Sensors powstała w listopadzie 2003 roku, a od marca 2005 roku należy do sieci Euro RSCG. Agencja realizuje projekty w ramach trzech działów: Brand Public Relations & Consumer Marketing, Corporate & Finance Communications i Healthcare Communications. Do grona stałych klientów agencji należą: Absolut Vodka, PKO BP, PZU SA, Reader’s Digest, Sanofi - Aventis, SPF Polska (Springfield), Sharp Electronics, US Pharmacia, Volvo Auto Polska.

er
Autor artykułu:
er
Author widget background
Komentarze (0)
Mniej wszechstronny
16 lat temu

Może jeszcze będą w technologii doradzać. Kto ubzurał sobie to, że można znać się jednocześnie na media relations i komunikacji wew. Super efekty tego będą...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly