Seria zabawnych obrazków promuje McDonald's drive-through

W rozpoczętej właśnie we Francji kampanii sieć fast-food McDonald's prowadzi kampanię promującą opcję drive-through. Ma to być „szczęśliwe miejsce” niezależnie od tego, jak wiele złego mogło wydarzyć się w ciągu dnia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Seria zabawnych obrazków promuje McDonald's drive-through

Na kampanię autorstwa agencji TBWA/Paris składa się seria obrazków, które mają przypominać ludziom, że McDonald's drive-through daje niewielką chwilę szczęścia zwłaszcza wtedy, gdy życie okazuje się szczególnie trudne.

Centralnym punktem kreacji jest pokazana na grafice droga z punktu wyjściowego (np. z domu) do restauracji McDonald's, która wygląda jak uśmiech. Przy rysunku McDonald's widnieje hasło „Happiness on the way”.

grafika

Na jednym z obrazków można zobaczyć ciągnik, który ucieka z farmy zaatakowanej przez statek UFO, na innym – uciekającą z pikniku przed rojem pszczół rodzinę, a na kolejnym – furgonetkę odjeżdżającą z plaży, przy której rekin połyka deskę surfingową.

grafika

Kampania obejmie wszystkie największe miasta we Francji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?