Serial „Intelligence” w Universal Channel

3 marca 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję serialu „Intelligence”. Główną rolę w produkcji gra Josh Holloway.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

„Intelligence” to amerykański serial akcji, którego głównym bohaterem jest Gabriel Vaughn (w tej roli Josh Holloway). Jest on pierwszym człowiekiem w historii, który dzięki zaimplementowanemu w mózgu mikroprocesorowi, ma pełen dostęp do zasobów sieci poprzez wifi, czy łącza satelitarne. Vaughn  może również włamać się do dowolnego systemu z bazą danych. Zdobyte przez niego informacje okazują się często niezbędne do zagwarantowania bezpieczeństwa Stanom Zjednoczonym. Przed zewnętrznymi atakami chroni go agentka Secret Service Riley Neal (Meghan Ory). W serialu wystąpili również m.in.: Marg Helgenberger, Michael Rady, James Martinez, John Billingsley oraz P.J. Byrne.

Premiera pierwszego odcinka serialu „Intelligence” na antenie Universal Channel obędzie się 3 marca br. o godz. 22.00.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Universal Channel w styczniu br. wyniósł 0,12 proc. (więcej na ten temat).

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu