Polsat nie kończy "Przyjaciółek". Ruszają zdjęcia do 21. sezonu

Telewizja Polsat wiosną 2023 roku pokaże 21. serię „Przyjaciółek”. W najbliższym czasie mają się rozpocząć zdjęcia do nowych odcinków obyczajowej produkcji.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Polsat nie kończy "Przyjaciółek". Ruszają zdjęcia do 21. sezonu
fot. Polsat

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska.

Telewizja Polsat w najbliższym czasie ma rozpocząć prace na planie 21. odsłony „Przyjaciółek”. W serialu ponownie pojawią się cztery główne bohaterki. Na razie stacja nie informuje, kto dołączy do obsady w nowym sezonie.

21. sezon „Przyjaciółek” pojawi się w Polsacie w wiosennej ramówce 2023 roku. Serial najprawdopodobniej bez zmian pokazywany będzie w czwartki o godz. 21.05.

876 tys. widzów „Przyjaciółek 20”

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/edward-miszczak-polsat-dyrektor-programowy-wiceprezes-odchodzi-nina-terentiew,7169737927334017a ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu