Serwisy społecznościowe rzadziej odwiedzane niż rok temu

Udział amerykańskich wizyt na stronach serwisów społecznościowychzwiększył się w czerwcu bieżącego roku 0 7 procent w porównaniu zmajem, ale w ujęciu rocznym spadł o 19 procent.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejszym za oceanem serwisem społecznościowym wubiegłym miesiącu był MySpace z udziałami w rynku na poziomie 71,92procenta - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Facebook (16,91procenta udziałów w rynku), MyYearbook (1,54 procenta), Tagged(1,08 procenta) oraz Bebo (1,05 procenta).

Z danych Hitwise wynika również, że amerykańscy internauci nastronach serwisów społecznościowych spędzili w czerwcu średnio 27minut i 34 sekundy. Spośród pięciu najpopularniejszych portaliliderem pod tym względem był MySpace (31 minut i 12 sekund), przedBebo (30:44), MyYearbook (30:31), Tagged (24:15) oraz Facebook(21:06).

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję