„Siła!” Hardcorowego Koksa dla Revange (wideo case study)

W jaki sposób zrealizowano kampanię odżywek Revange z udziałem Hardcorowego Koksa? Zapraszamy do przeczytania opisu i obejrzenia materiałów wideo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Założenia

Twórcy kampanii chcieli, by osoba będąca jej twarzą została przedstawiona w sposób naturalny. Wyszli bowiem z założenia, że klienci nie chcą kupować produktów od idealnych postaci, ponieważ mają świadomość, że nigdy się tacy nie staną. W związku z tym na twarz kampanii wybrano Roberta Burneikę (który szybko zyskał miano Hardcorowego Koksa) - przede wszystkim dlatego, że wypowiada się on w prosty, mocno potoczny sposób, a także używa specyficznej polszczyzny, z mocnym wpływem angielszczyzny.

Odpowiedzialna za kampanię agencja Chariot zajęła się całościową obsługą marketingową odżywek Revange: od nazwy i linii produktowej tej marki do prowadzenia działań promujących jej wizerunek.

Realizacja

W kampanii wykorzystano przede wszystkim materiały wideo z Robertem Burneiką, które umieszczano na serwisach YouTube i Vimeo, Facebooku oraz forach branżowych. W filmikach Burneika był pokazywany w codziennych sytuacjach: na siłowni, w restauracji, podczas podróży. O tym, jak dzięki ćwiczeniom, diecie i suplementom osiągnął sukces w kulturystyce, opowiadał, używając specyficznych powiedzonek, z których co najmniej kilka - „Siła!”, „Nie ma opierdalania się!” czy „hardkorowo” - zyskały dużą popularność wśród internautów.

Ponadto udostępniono prostą grę flashową „Nie ma opi*****nia”, w której wykorzystane zostały wypowiedzi Burneiki oraz kilka zupełnie nowych powiedzonek. Aplikacja została umieszczona m.in. w serwisach JoeMonster.org i ToSieWytnie.pl, a także na Facebooku, gdzie skorzystało z niej ponad 30 tys. użytkowników.

Efekty

Filmiki z Burneiką w sumie były oglądane kilkanaście milionów razy, a jeden z nich przekroczył poziom miliona odtworzeń. Ponadto użytkownicy tworzyli własne wersje tych nagrań, łączyli je w kompilacje i „miksowali” z innymi wideo. Własną parodię jednego z filmików stworzył nawet raper Tede, z którym Burneika wszedł w specyficzną wideo-polemikę.

Ponadto na Facebooku powstało kilkadziesiąt profili i fanpage'y Hardcorowego Koksa, które ogółem polubiło ponad 200 tys. użytkowników. Sam Robert Burneika trafił natomiast m.in. do programu „Szymon Majewski Show”.

Natomiast sprzedaż produktów Revange wzrosła o połowę, a na stronie tej marki zarejestrowało się ponad 10 tys. nowych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style