Sławomir Mokrzycki za Mariusza Zawiejskiego szefem sprzedaży Grupy Radiowej Time w Wielkopolsce

Sławomir Mokrzycki został dyrektorem regionalnym Grupy Radiowej Time na Wielkopolskę. Zarządza sprzedażą w stacjach zlokalizowanych w Poznaniu, Kaliszu, Ostrowie Wielkopolskim, Ostrzeszowie, Lesznie, Zielonej Górze i Żarach. Zastąpił Mariusza Zawiejskiego, który odszedł z grupy ZPR Media.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Sławomir Mokrzycki za Mariusza Zawiejskiego szefem sprzedaży Grupy Radiowej Time w Wielkopolsce
Sławomir Mokrzycki

Mokrzycki związany jest z poznańskim Radiem Eska od 2007 roku. Do 2013 roku pełnił tam funkcję account managera, a następnie awansował na stanowisko key account managera.

- Ma duże doświadczenie w sprzedaży naszych produktów, jest bardzo sumienny i dynamiczny w działaniu, rozumie ludzi i potrafi pracować w zespole. Wykazuje się profesjonalizmem oraz zaangażowaniem, dzięki czemu po raz kolejny awansuje w strukturach firmy - mówi Mariusz Szuster, zastępca dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej w Grupie Radiowej Time.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-radiowa-w-2018-roku-zmalaly-wplywy-rmf-fm-mocno-w-gore-radio-zet-i-eska-top10 ##

Nowy szef regionu zastąpił na stanowisku Mariusza Zawiejskiego, który rozstał się z Grupą ZPR Media. Zawiejski szefował rozgłośniom radiowym Wielkopolski od lipca 2017 roku, zastępując Jarosława Kowalskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt