Słodkie marki pod jednym parasolem

Storck, producent m.in. Merci, Mamby, Toffifee czy Werther's Original, wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zmienione logo korporacyjne, tzw. "skrzydła" i towarzyszące mu hasło "Storck - częścią twojego świata" można od początku tygodnia oglądać w telewizyjnej kampanii reklamowej. 89 sekundowy film reklamowy "100 lat Storcka" jest najdłuższą reklamą w historii firmy.

Nowa identyfikacja wizualna została opracowana z okazji 100-lecia firmy i zostanie wprowadzona na całym świecie w ramach obchodów roku jubileuszowego, które potrwają do czerwca 2004 roku. Nowe logo, nawiązujące graficznie do rozpiętych skrzydeł, pojawi się nie tylko na drukach korporacyjnych, ale także na opakowaniach produktów i w ich reklamach. Storck zdecydował się bowiem budować znajomość marki korporacyjnej wśród konsumentów - do tej pory działania marketingowe prowadzone były jedynie dla poszczególnych marek.

"Film reklamowy, emitowany z okazji jubileuszu firmy, pokazuje emocje, które towarzyszą słodyczom Storck - mówi Bożena Chmielarczyk, Marketing & PR Director, Storck Sp. z o.o. - po raz pierwszy wskazujemy też na producenta tych lubianych i znanych marek. Uznaliśmy, że 100 lat to wiek i doświadczenie, którym warto się chwalić".

Film reklamowy będzie emitowany do końca czerwca br. w większości stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN). W polskiej wersji językowej piosenkę przewodnią śpiewa Adam Krylik, aktor teatru Roma.

Autorem nowego logo i hasła reklamowego jest Agencja Pahnke & Partners, współpracująca z firmą Storck od wielu lat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest OMD. Działania public relations związane z obchodami roku jubileuszowego prowadzi Sensors PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych