'Słodkie Szalone Zoo'

Od 15 września br. Partner ASM realizuje działania merchandisingowe i promocje sprzedaży dla firmy Dr. Oetker Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Szalone Zoo" to promocja sprzedaży obejmująca desery tradycyjne (kisiele, galaretki i budynie) z oferty Dr. Oetkera. Zarówno działania merchandisingowe jak i "Szalone ZOO" obejmą swoim zasięgiem sieci handlowe w całym kraju i potrwają do 10 listopada br.

Celem akcji "Szalone ZOO" jest głównie zwiększenie sprzedaży i popularności promowanych produktów (budyń, galaretka i kisiel tradycyjny) Dr. Oetkera.

Od 1 sierpnia br. trwały przygotowania do realizacji akcji w miejscach sprzedaży - merchandiserzy PARTNER ASM odpowiedzialni byli za przygotowanie wystawień promocyjnych i wyglądu półek zgodnie z załączoną stymulacją.

Działania merchandisingowe będą realizowane przez cały czas trwania akcji "Szalone ZOO" i obejmą również ekspozycję przygotowanych specjalnie na tę okazję materiałów POS (woblery 3d, shelflinery).

"Szalone ZOO" promuje sprzedaż tradycyjnych deserów Dr. Oetkera (kisiel, galaretka i budyń). Aby wziąć udział w promocji konsumenci muszą zakupić minimum pięć opakować produktów objętych promocją, wypełnić naklejkami z nich kupon konkursowy i wysłać go na adres organizatora. Pierwsze 1000 kuponów konkursowych w każdym tygodniu trwania promocji wygrywa nagrodę w postaci maskotki z "Szalonego ZOO" (w każdym tygodniu będzie można wygrać inne zwierze z kolekcji "Szalone ZOO".

Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie rozlosowanych osiem rodzinnych (2 osoby dorosłe + 2 dzieci) wycieczek na Safari Park na wyspie Lolland w Danii.

Przez osiem tygodni wielbiciele słodkości Dr. Oetkera mogą wygrać w sumie osiem tysięcy zwierzaków i osiem wycieczek rodzinnych do Safari Park na wyspie Lolland w Danii.

Akcji "Szalone ZOO" towarzyszy kampania promocyjna (TV, prasa, internet).  Dr. Oetker przygotował również specjalne pakiety edukacyjne (płyta z piosenką tytułową ze spotu TV - Budini Cameo plus książeczka do kolorowania) i wysłał do 600 wybranych przedszkoli w całej Polsce.

"Szalone ZOO" to jedna z trzech akcji przygotowanych na jesień przez firmę DR. Oetker Polska.

Sprostowanie:"Szanowni Państwo,W związku z komunikatem prasowym dotyczącym promocji "Szalone Zoo Dr. Oetkera" przesłanym dnia 4 października przez agencję Primoloko w imieniu firmy Partner ASM, informuję, że w tym komunikacie pojawiła się mylna informacja dotycząca autora i realizatora promocji "Szalone Zoo", którym jest agencja TEQUILAPolska, jak i zasięgu samej promocji, która poza sieciami handlowymi obejmuje również tradycyjne sklepy detaliczne. Jednocześnie informujemy, że firma Partner ASM wykonuje jedynie usługimerchandisingowe dla firmy Dr. Oetker, a w żadnym wypadku nie jest autorem, ani realizatorem promocji sprzedaży "Szalone Zoo". W załączniku znajduje się komunikat prasowy agencji TEQUILAPolska rzetelnie informujący o akcji "Szalone Zoo Dr.Oetkera".Z poważaniem, Piotr Bobrycki Marketing Manager Dr.Oetker Polska Sp. z o.o

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?