RMF FM na czele w średnich i dużych miastach. Radio ZET zyskuje najwięcej

W polskich miastach mających powyżej 100 tys. mieszkańców najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od sierpnia do października 2023 roku było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET. Z kolei najwięcej straciło Audytorium 17 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców w okresie od sierpnia do października 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 22,2 proc. Względem analogicznego okresu poprzedniego roku zmniejszył się o 0,2 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem było Radio ZET. Udział stacji w rynku wyniósł 10,6 proc. (do góry o 0,8 pkt. proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Udział trzeciego TOK FM wyniósł 8 proc. (w dół o 0,4 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-sluchalnosc-grupa-16-49-sierpien-pazdziernik-2023,7169455593133697a ##

Oczko niżej znalazła się Eska. Stacja zanotowała udział na poziomie 6,7 proc. (spadek o 0,5 pkt proc.). Czołową piątkę uzupełnia Antyradio (w dół o 0,6 pkt. proc. do 5,3 proc.).

Na szóstym miejscu uplasowało się Audytorium 17, które zanotowało największą stratę rynkowego udziału w zestawieniu - w dół o 0,9 pkt. proc. do 5 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?