Somfy promuje inteligentne urządzenia kampanią „Say hi to smart life"

W telewizji i internecie trwa ogólnopolska kampania producenta urządzeń do inteligentnego zarządzania domem Somfy. Działania pod hasłem „Say hi to smart life" prowadzą Infinity Media i The Imagine.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach nowej kampanii przygotowano cykl spotów, których motywem przewodnim jest praktyczne wykorzystanie systemów do zarządzania inteligentnym domem. Reklamy w wersji 10 i 15-sekundowej łączy pytanie „Czym dla Ciebie jest szczęście?”.

Bohaterką pierwszego materiału jest kobieta w pośpiechu pakująca walizki przed podróżą poślubną. Pomaga jej Somfy One, czyli kamera połączona z alarmem i czujnikiem ruchu. To nowość w portfolio Somfy.

- To już szósta ogólnopolska kampania Somfy. Co roku wiosnę rozpoczynamy mocnym uderzeniem, a w tym roku mamy ku temu szczególną okazję - wprowadzamy na rynek nowy produkt z obszaru zabezpieczenia domu - mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych - TVP, Polsacie i TVN oraz kilkunastu stacjach tematycznych. Komunikację uzupełniać będą reklamy w telewizjach internetowych, media społecznościowe i wsparcie PR.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Infinity Media. Kampanię w mediach społecznościowych oraz działania public relations wspierające kampanię prowadzi agencja The Imagine.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]