Spada oglądalność stacji TVN

Oglądalność stacji TVN liczona całodobowo spadła w II kw. 2009 r.do 20,5% wobec 22,6% przed rokiem, poinformowała spółka wkomunikacie. W "peak time" (18:00 - 23:00) oglądalność stacji TVN wII kw. 2009 r. wyniosła 24,6% wobec 26,3% przed rokiem.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

Oglądalność stacji TVN w komercyjnej grupie docelowej (16 - 49lat) liczona całodobowo spadła w II kwartale do 16,5% wobec 17,9%przed rokiem. W "peak time" wynik wyniósł odpowiednio 19,6% wobec20,9%.

"W drugim kwartale 2009 r. cztery duże kanały telewizyjneodnotowały dalszy spadek udziału w rynku. Ich zagregowany ogólnycałodobowy udział w rynku wyniósł 67,4% w porównaniu do 72,7% wanalogicznym okresie 2008 r. W komercyjnej grupie docelowej (16-49)zagregowany całodobowy udział w rynku czterech głównych kanałówwyniósł 66,3% w porównaniu do 71,7% w drugim kwartale 2008 r." -czytamy w komunikacie.

W kwietniu 2009 r. TVN24.pl był najchętniej odwiedzanyminformacyjnym serwisem tematycznym w Polsce odnotowując 2,1 milionaużytkowników.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?