Spada oglądalność Wiadomości i Informacji

W pierwszym półroczu 2003 roku z programów informacyjnych zyskały "Fakty" i "Dziennik"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych AGB Polska w I półroczu 2003 roku najchętniej oglądanym programem informacyjnym były "Wiadomości", średni udział w rynku - 40,79%. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego "Wiadomości" zanotowała spadek o 0,64%. W tym okresie najwięcej stracił Polsat z 19,18% do 13,77%. Warto podkreślić coraz lepsze wyniki "Faktów", których udział w rynku wzrósł z 26,66% do 27,97%. Rośnie także "Dziennik" TV4 z 3,10% do 3,54%.

FAKTYDate periods :       AMR  AMR %SHR %2002-01-01 - 2002-06-3034244839,2826,662003-01-01 - 2003-06-3036459379,9127,97WIADOMOSCIDate periods : AMRAMR %SHR %2002-01-01 - 2002-06-30583734715,8141,432003-01-01 - 2003-06-30576422915,6640,79INFORMACJEDate periods : AMRAMR %SHR %2002-01-01 - 2002-06-3023538736,3819,182003-01-01 - 2003-06-3016750154,5513,77PANORAMADate periods : AMRAMR %SHR %2002-01-01 - 2002-06-3031496928,5321,112003-01-01 - 2003-06-3026356307,1620,49DZIENNIKDate periods : AMRAMR %SHR %2002-01-01 - 2002-06-304087711,113,12003-01-01 - 2003-06-304779371,33,54

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych