ROZWIŃ

Spadł zysk netto Dialogu

Spółka telekomunikacyjna Dialog miała w II kw. br. 16,64 mln złzysku netto (wobec 19,90 mln zł przed rokiem), przy przychodach napoziomie 121,92 mln zł (spadek z 123,78 mln zł przed rokiem).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Zysk operacyjny w II kw 2007 roku wyniósł 18,314 mln zł, podałKGHM Polska Miedź, 100-proc. akcjonariusz spółki, we wtorkowymraporcie kwartalnym.

W całym I półroczu przychody spółki spadły o 3% do 241,79 mlnzł, a zysk netto wyniósł 22,33 mln zł. Według stanu na koniecczerwca, spółka miała 406 tys. dzwoniących linii telefoniikomórkowej netto, co oznacza spadek o 9 tys. w stosunku do stanusprzed roku.

"Zgodnie z przyjętą strategią i biznes planem, spółka przewidujew najbliższym czasie wdrożenie szeregu projektów inwestycyjnych ikontynuacje projektów rozpoczętych w 2006 roku, które mają na celuprzyczynić się do zwiększenia przychodów i rozszerzenia obszarudziałalności, a także do poprawy jej rentowności" - czytamy wraporcie.

Dzięki podpisanej z Telekomunikacją Polską SA (TP SA) umowie,spółka rozpoczęła sprzedaż usługi poza obszarem swojej sieci, tj.przy wykorzystaniu sieci operatora dominującego. Spółka rozszerzarównież sprzedaż usług szerokopasmowego dostępu do Internetu. Nakoniec czerwca 2007 roku Dialog obsługiwał 95,6 tys. abonentów tejusługi.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Kanał Zero szykuje portal. Do projektu ma dołączyć doświadczony dziennikarz

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: To nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Bloger krytykuje jury "Top Model". TVN: To nagranie z 2014, program przeszedł ewolucję

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Platforma Stargaze rusza w Polsce. "Połączenie prestiżu telewizji z elastycznością digitalu"

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Nowa "Rodzinka.pl" hitem Dwójki

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Publicis Media zdobył najwięcej nowych klientów

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?

Marcin Zaborski zniknął z anteny TVN24. Kiedy wróci?