Spin Communications dla Colgate

Agencja Spin Communications przygotowała i zrealizuje program działań public relations dla nowej szczoteczki Colgate 360o

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ich celem jest prezentacja wybranej grupie dziennikarzy i stomatologów innowacyjnej szczoteczki Colgate 360o.

Działaniami media relations objęte są wybrane magazyny skierowane do kobiet i mężczyzn oraz czasopisma specjalistyczne. Dziennikarze tych pism będą mieli okazję zapoznać się z multimedialną prezentacją omawiającą zalety nowej szczoteczki oraz ze specjalnie przygotowanym przewodnikiem "Szczoteczka do zębów od A do Z".

O wejściu na rynek nowego produktu Colgate zostanie poinformowana także wybrana grupa stomatologów. Dentyści na życzenie będą mogli otrzymać nowy produkt do testów.  Dodatkowo, na internetowym serwisie stomatologicznym www.dentonet.pl zostaną umieszczone informacje o produkcie zachęcające także do odwiedzenia strony internetowej  www.colgate360.pl.

Rekomendowana cena: 11,99 zł (hipermarkety)Dystrybutor: Colgate-Palmolive Poland Sp. z o. o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"