Spółka bukmacherska bet-at-home.com chce wejść na GPW

Spółka bukmacherska bet-at-home.com planuje wejść na warszawskiparkiet w drodze dual listing i wprowadzić do obrotu na GPW do 40proc. akcji - podała spółka w komunikacie prasowym.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma jest notowana na giełdach we Frankfurcie i Wiedniu.

"(...) w planach na najbliższych kilkanaście miesięcy mamyprzeprowadzenie dual listingu. Dla strategii firmy ważne jestzaistnienie z akcjami spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych wWarszawie. Docelowo planujemy, aby na GPW pojawiło sięproporcjonalnie nawet do 40 proc. akcji bet-at-home.com.Zainteresowanie inwestorów instytucjonalnych i indywidualnychuatrakcyjni płynność naszych akcji, jednocześnie podnoszącwiarygodność spółki w oczach polskich użytkowników" - powiedziałcytowany w komunikacie Jochen Dickinger, prezes spółki.

Polska jest jednym z głównych strategicznych rynków spółki.

Na koniec pierwszego kwartału 2008 roku spółka miała 1.175.000zarejestrowanych klientów, w tym 400.000 klientów polskich. Wanalogicznym okresie 2007 roku zarejestrowanych było 750.000użytkowników, z czego 300.000 pochodziło z Polski.

bet-at-home.com miał w 2007 494,2 milionów euro przychodów wobec334,7 mln EUR w roku 2006.

Spółka liczy, że w 2008 roku przychody wzrosną do ponad 700 mlnEUR.

bet-at-home.com jest spółką oferującą internetowe zakładybukmacherskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?