Quebonafide i Krzysztof Gonciarz z serią wideopodcastów dla Sprite'a w kampanii „Let’s be clear”

Marka napojów Sprite (Coca-Cola) rozpoczęła nową kampanię pod hasłem „Let’s be clear”. Ambasadorem akcji został Quebonafide, który wspólnie z Krzysztofem Gonciarzem w ramach współpracy z marką zadebiutował w nowym formacie video-podcastów. Za realizację działań reklamowych odpowiadają MediaCom Warszawa, LiquidThread, Tofu Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Quebonafide i Krzysztof Gonciarz z serią wideopodcastów dla Sprite'a w kampanii „Let’s be clear”

Kampania, poprzedzona szeroko zakrojonymi badaniami generacji Z, skupia się na tematach różnorodności i inkluzywności.

W akcji „Let’s be clear” marka podnosi temat transparentności za pomocą historii różnych bohaterów, przypominając wszystkim, jak ważne jest to, aby być sobą - wyrażać siebie i swoją wrażliwość, robiąc to na własnych zasadach, szczerze wobec swojego otoczenia. Kampania, w której produkt jest obecny na drugim planie, w pierwszej kolejności opowiada o wyznawanych przez markę wartościach.

Ambasadorem Quebonafide

Ambasadorem kampanii został Quebonafide. Raper jako współprowadzący dołączył do serii video-podcastów, których gospodarzem jest Krzysztof Gonciarz. Duet przeprowadza wywiady z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie ma influencerów z pierwszych stron gazet, lecz osoby, które swoim podejściem do życia, szczerą i odważną postawą wpływają pozytywnie na swoje otoczenie.

Pierwszym gościem pary jest Izu Ugonoh - zawodnik MMA, który poza walką w ringu nie raz musiał mierzyć się ze stereotypami w codziennym życiu. W rozmowie sportowiec podkreśla jednak, że bez względu na przeciwności, niezmiennie ważna pozostaje dla niego jego polska narodowość i realizowanie siebie. W drugiej rozmówcą pary jest Wiktoria, która na co dzień aktywnie żyje z niepełnosprawnością.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coca-cola-obniza-zawartosc-cukier-napoje-coca-cola-sprite-fanta-fuzetea,7170160110110849a ##

Pierwsze dwa odcinki podcastu są już dostępne na Youtubie. W następnych gośćmi Quebonafide i Gonciarza będą m.in., Kacper, aktywnie walczący o widoczność osób po korekcji płci czy Mikaela - ekscentryczna kolekcjonerka high fashion lat 90’, dla której ubiór jest formą manifestu własnych przekonań i barwnej osobowości.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii „Let’s be clear” odpowiada MediaCom Warszawa, zaś za przygotowanie kreacji reklamowych w mediach społecznościowych – agencja digital LiquidThread. Za realizację podcastów odpowiada Tofu Media, a za produkcję Szymon Adam (Tofu Media) oraz Rafał Grobel (Extra Ball).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

Verbena znów w portfolio agencji Insignia

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

"Kolej przejść na Ty". Zimowy pociąg marki Tyskiego wróci na tory

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Oto wyniki Spotify za trzeci kwartał. Rośnie liczba subskrybentów

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Szefowa Microsoftu twierdzi, że Polska może być liderem w wykorzystaniu AI

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry
Materiał reklamowy

Rekordowe zainteresowanie Predator Games – tysiące uczniów i szkół gotowych do gry

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI

Allegro z nową odsłoną aplikacji i asystentem AI