„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół

W pierwszym kwartale 2020 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Party” na czele dwutygodników people w I kwartale. „Gala” o 45 proc. w dół

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 88 248 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2019 roku była niższa o 19,74 proc. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą pozycję awansował dwutygodnik „Viva!” (Edipresse Polska). Zanotował spadek wynoszący 19,74 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 56 551 egz.

Na ostatnią lokatę podium spadł magazyn „Show”. Jego średni wynik wyniósł 54 642 egz., po spadku o 23,84 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zwolnienia-burda-media-polska-obnizki-pensji,7170717257345153a ##

Ostatnia była „Gala” (Grupa Burda), która spadła z czwartej lokaty. Średnia sprzedaż ogółem tytułu w pierwszym kwartale br. wyniosła 24 168 egz., po spadku o 44,99 proc. - największym w zestawieniu.

grafika

W marcu 2020 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 81 959 egz., po spadku o 20,11 proc. Drugą lokatę zajęła „Viva!” (51 455 egz., spadek o 19,04 proc.), która wyprzedziła „Show” (50 036 egz., w dół o 28,27 proc.).

W tym ujęciu najwięcej stracił „Flesz” (Edipresse Polska; 30,98 proc. do 24 212 egz.).

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"