Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem

W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Sprzedaż wszystkich magazynów młodzieżowych spadła niemal o połowę. „Bravo” liderem

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 63 752 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 42,79 proc.

Druga pozycja przypadła magazynowi „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 41,82 proc. do poziomu 37 645 egz.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego średni wynik zmalał o 42,36 proc. do 29 549 egz.

Natomiast czwarte miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się w ciągu roku o 45,87 proc. i wyniosła 24 207 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W czerwcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 46,54 proc. do 56 682 egz.  Tytuł ten pozostał jednak nadal liderem segmentu.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik „Fun Club” (24 603 egz.; spadek o 52,92 proc. - największy w zestawieniu), a na trzecim - „Bravo Girl” (17 470 egz.; - 49 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"