Ma ona na celu uświadomienie Polakom, że marzenia o wybudowaniu własnego domu z ogrodem można ziścić, że w dobie taniejących kredytów mieszkaniowych najważniejsze to chcieć i zacząć działać.
W październikowym numerze "Ładnego Domu" znajdą się niezbędne informacje na temat akcji "Stać Cię na dom", wskazówki, porady finansowe oraz prezent - płyta CD z kalkulatorem finansowym, dzięki któremu można ocenić swoje szanse na budowę domu, kalkulatorem kredytowym, który pomoże ustalić wysokość miesięcznej raty kredytu, gotowymi projektami domów z pracowni architektonicznej, wzorami dokumentów potrzebnych do rozpoczęcia budowy domu oraz adresami przydatnych urzędów i instytucji. Wszyscy uczestnicy akcji otrzymają - wraz z informatorem - Osobistą Kartę Uczestnika, która uprawnia do otrzymania: atrakcyjnego kredytu w mBanku przygotowanego specjalnie dla uczestników akcji, rabatów przy zakupie produktów z oferty partnerów akcji - projektów gotowych i materiałów budowlanych - czytamy w komunikacie.

Organizatorami akcji są "Ładny Dom" i mBank, partnerami głównymi: Ruukki, Rockwool, Kreisel, pracownia projektowa Archipelag. Patronami medialnymi: Gazeta Nieruchomości, Tok Fm i radio Złote Przeboje, partnerami: Wienerberger, Fakro.
Kampania:1. kampania telewizyjna w TVN 24, termin: 14.09.05-30.09.052. Kampania radiowa w radio Zet, termin: 14.09.05-20.09.053. Kampania radiowa w sieci radia Złote Przeboje, termin: 14.09.05-21.09.054. Kampania radiowa w radio TOK FM, termin: 14.09.05-21.09.055. Kampania internetowa na www.gazeta.pl w terminie 18.09.05 - 25.09.056. Kampania prasowa: 6.1 Miesięcznik "Cztery Kąty" w sprzedaży od 16.09.05 - 1 strona6.2 Katalog "Dom Dla Ciebie" w sprzedaży od 13.09.05 przez pół roku - 2 strony 6.3 Miesięcznik "Ogrody" w sprzedaży od 21.09.05 - 1 strona6.4 Miesięcznik "Kwietnik" w sprzedaży od 16.09.05 - 1 strona6.5 Miesięcznik "Logo" w sprzedaży od 16.09.05 - 1/2 strony 6.6 Miesięcznik "Auto+" w sprzedaży od 30.09.05 - 1 strona6.7 Wydanie specjalne Ładnego Domu "Ogrzewanie" w sprzedaży od 27.09.05 - - 1 strona6.8 Gazeta Wyborcza

Planowanie mediów Starlink, spoty przygotowywało studio Badi Badi.
Nakład październikowego numeru: 75 tys. egzemplarzy.