Starcom dalej dla Grupy KBC

Starcom obronił budżet mediowy Grupy KBC. Będzie planował i kupował kampanie reklamowe należących do niej marek Kredyt Bank i TUiR Warta.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy KBC, do której należą Kredyt Bank i TUiR Warta. W kilkumiesięcznej rywalizacji, będącej częścią globalnego przeglądu ofert domów mediowych, brało udział 8 firm z Polski, m.in. Initiative Warszawa i ZenithOptimedia Group. Zwycięski w tym przetargu Starcom współpracuje z Kredyt Bankiem i Wartą od 2001 roku. Wartość tegorocznego budżetu mediowego Grupy KBC nie została ujawniona.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"