Starcom przejął od Wavemaker obsługę mediową Ceneo.pl

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z serwisem e-comerce Ceneo.pl. Jego obsługę mediową przejmuje od Wavemaker (GroupM).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom przejął od Wavemaker obsługę mediową Ceneo.pl

Do zamkniętego przetargu organizowanego przez serwis, oprócz Starcomu zaproszono jeszcze dwa domy mediowe: Havas Media i Wavemaker. Ten ostatni zajmował się ubiegłoroczną obsługą mediową serwisu Ceneo.pl.

Starcom w ramach podpisanej umowy zrealizuje dla Ceneo.pl zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów. Będzie odpowiadać za planowanie i zakup kampanii multiscreen (telewizja i online) na potrzeby działań reklamowych serwisu.

Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione. Pierwsze kampanie we współpracy ze Starcomem rozpoczną się już jesienią.

Ceneo w sierpniu br. przekształciło swój blog firmowy w autorski serwis internetowy Magazyn Ceneo. Kieruje nim Katarzyna Dwornik, z firmą związana od początku tego roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?