Steve Harding prezesem OgilvyAction

Steve Harding objął stanowisko prezesa agencji OgilvyAction. Z siecią Ogilvy & Mather jest związany od 2005 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Steve Harding funkcję prezesa OgilvyAction, agencji marketingu zintegrowanego działającej od 2007 roku w ramach sieci Ogilvy & Mather, oficjalnie objął 22 kwietnia. Na tym stanowisku kieruje dalszą rozbudową kompetencji firmy w zakresie procesów wspierania sprzedaży, w tym promowanie sieciowych narzędzi. Przez ostatnie 7 miesięcy Harding był członkiem zespołu zarządzającego agencją, a teraz pracuje jako jej CEO.

grafika

Steve Harding jest związany z Ogilvy & Mather od maja 2005 roku, kiedy założona przez niego agencja marketingu aktywacyjnego Tarantula połączyła się z londyńskim oddziałem Ogilvy & Mather’s 141 Worldwide. Następnie po przemianowaniu agencji 141 na OgilvyAction objął funkcję CEO odpowiedzialnego za Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej