Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy

Stowarzyszenie Twoja Sprawa szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów do jego kampanii. Będzie z nią pracować tylko dwa miesiące, a przeznaczy na to 203 tys. zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy

Wybrana w prowadzonym przetargu agencja mediowa zajmie się zakupem mediów w związku z prowadzonym przez STS portalem oraz kampanią, które dotyczyć będą ochrony dzieci i młodzieży przed rozpowszechnianiem treści pornograficznych oraz przed negatywnymi skutkami konsumpcji pornografii.

STS wymaga zagwarantowania łącznego zsumowanego zasięgu spotu społecznego na Facebokku, YouTube i Twitterze  na poziomie minimum 5,5 mln unikalnych użytkowników. Liczba pełnych obejrzeń tego spotu na YouTube nie może być mniejsza niż 1,5 mln.

Zaplanowana kampania będzie adresowana do osób w wieku od 30 do 60 lat. Ma zostać zrealizowana między 1 października a 30 listopada br.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 sierpnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?