ROZWIŃ

Strategy Analytics: ponad 10-proc. wzrost sprzedaży komórek w IV kw.

W IV kwartale ubiegłego roku na całym świecie sprzedano 324,4 miliona telefonów komórkowych.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

To o 10,4 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009 (293,8 mln) - wynika z danych firmy badawczej Strategy Analytics.

Liderem była fińska Nokia z liczbą 126,9 miliona sprzedanych komórek i 39,1 proc. udziału w rynku. Wyprzedziła ona kolejno firmy Samsung (69,0 mln, 21,3 proc.), LG Electronics (33,9 mln, 10,5 proc.), Sony Ericsson (14,6 mln, 4,5 proc.) oraz Motorola (12,0 mln, 3,7 proc.). Pozostali producenci sprzedali w IV kwartale łącznie 68,0 mln urządzeń (21,0 proc. rynku).

Z kolei w całym 2009 roku na świecie sprzedano w sumie 1,13 miliarda komórek - o 3,9 proc. mniej niż w roku 2008 (1,18 mld). Najwięcej urządzeń sprzedali: Nokia (431,8 mln, 38,1 proc.), Samsung (227,3 mln, 20,1 proc.), LG Electronics (117,9 mln, 10,4 proc.), Sony Ericsson (57,0 mln, 5,0 proc.), Motorola (55,1 mln, 4,9 proc.), pozostali (łącznie 242,8 mln, 21,5 proc.).

Jednocześnie firma Strategy Analitycs przedstawiła prognozę, według której w obecnym kwartale światowa sprzedaż telefonów komórkowych wzrośnie o 8 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2009 (z 245 do 265 mln urządzeń).

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background
Komentarze (0)
mike
3 lata temu

@Iryk - „610 osób jest muszce zapłacić abonament...listonosz upomni precz TVP” Niekoniecznie. Ja np. na matkę emerytkę wziąłem dekoder bo ona ma nowy TV i nie potrzebowała.

a kto to jest ta przebrzmiala lala agory obok
3 lata temu

jolsky jolsky z ktorych jolskych

kambalarz
3 lata temu

Złożenie wniosku na poczcie, która zajmuje się pobieraniem abonamentu, to podwójna naiwność

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów