Streetcom ponownie dla Nestlé

Agencja Streetcom specjalizująca się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek wygrała przetarg Nestlé na realizację projektu dla wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan DOG OptiDigest.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom ponownie dla Nestlé

Głównym celem realizowanych wspólnie z agencją Streetcom działań jest zapoznanie konsumentów z portfolio wysokiej jakości karm dla psów Purina ProPlan Dog, a także zwiększenie świadomości oraz rozpoznawalności marki w segmencie karm suchych super premium dla psów. Efektem kampanii o charakterze edukacyjnym w zakresie żywienia dorosłych psów małych i miniaturowych – ma być wzrost rekomendacji Purina ProPlan Dog wśród posiadaczy zdrowych psów (ww., bez poważnych zdrowotnych dolegliwości).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/streetcom-purina ##

Streetcom odpowiada za przygotowanie kampanii, strategię działań, dobór i selekcję nano oraz mikro influencerów, a także kreację i produkcję materiałów.

Kampania rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca października br. To kolejna realizacja Streetcom dla Nestlé.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?