Studenci wybiorą najlepszych

Wystartowała szósta edycja cieszącego się ogromną popularnością plebiscytu "Studencki Produkt Roku".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Po raz kolejny studenci wybiorą najlepsze marki w 22 kategoriach. Laureatów plebiscytu poznamy w czerwcu przyszłego roku.

Głównym celem plebiscytu "Studencki Produkt Roku" jest zwrócenie uwagi firm na studentów jako grupę konsumencką oraz wyłonienie najlepszych i najpopularniejszych, zdaniem tej właśnie grupy, marek na polskim rynku. Wyróżnienia przyznawane konkretnym firmom stanowią dla nich swoistą motywację do tworzenia nowych, jeszcze lepszych produktów i usług, uwzględniających potrzeby młodych ludzi.

Plebiscyt składa się z dwóch etapów. W pierwszym studenci proponują najlepsze ich zdaniem marki. Mogą je typować w 22 kategoriach, m.in.: "Studencka Gumka", "Studencki Bank" czy "Studencka Fura". W tym roku po raz pierwszy studenci będą oddawać swoje głosy w nowej kategorii: "Studenccy Pracodawcy". W drugiej części, spośród pięciu brandów, które w pierwszym etapie otrzymały największą liczbę zgłoszeń, wybierają zwycięzców.

Studenci mogą oddawać swoje głosy na trzy sposoby: odwiedzając stronę internetową www.plebiscyt.korba.pl, przesyłając na adres redakcji kupon zamieszczany co miesiąc w magazynie "?dlaczego" oraz wypełniając ankietę rozdawaną przez ankieterów na uczelniach.

Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie statuetek będzie miało miejsce w czerwcu 2006 roku. Nagroda daje firmom możliwość posługiwania się przez rok prestiżowym tytułem "Studencki Produkt Roku", który często jest wykorzystywany w ich kampaniach reklamowych i promocyjnych.

Organizatorem plebiscytu jest Platforma Mediowa Point Group. Partnerem merytorycznym jest Eksploratorium Nowej Gospodarki Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.

"Studencki Produkt Roku" jest marką prawnie chronioną. Zarejestrowaną w Urzędzie Patentowym pod numerem Z-238039

Laureaci tytułu Studencki Produkt Roku 2005

Studencki ciuch codzienny -DiverseStudencki ciuch sportowy - AdidasStudencka uroda damska -AvonStudencka uroda męska - GiletteStudencka gumka - UnimilStudencki farmaceutyk - Alka SeltzerStudencki browar - ŻywiecStudencki Speed - NescafeStudencki łyk - PepsiStudenckie żarcie - KnorrStudencki smakołyk - Kinder BuenoStudencka komóra - NokiaStudencki operator - HeyahStudencka fura - Skoda FabiaStudencki bank - PKO BPStudenckie bezpieczeństwo - PZU ŻycieStudencka emerytura - ING NNStudencki sprzęt muzyczny - PhilipsStudencki sprzęt komputerowy - LogitechStudenckie medium - TVNStudencka Cooltura - "Władca Pierścieni" (Warner Bros.).

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?